Trollens mamma

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Skogsröjet, Rejmyre 2009

Av Tant Troll - 30 augusti 2009 21:41


Då var ungarnas festivaldebut avklarad!

Och det med bravur!

De såg Oblivious, Renegade five, Violent Divine,

Bullet, Heat (lite grann), Gemini five,

Hardcore Superstar och självklart Crucified Barbara!

Värst rockade de till Bullet.

Godkänd moshpit/circlepit helt klart.

Hulda for i backen minst två gånger!

Deras far och jag skrattade och njöt av att se deras lycka.

Folk runt omkring oss log.

Och viktigast av allt - barna hade jättekul!

Vi var ju där enbart för deras skull.

Banden som var intressanta för mig

hade jag ju sett i år redan, till och med flera gånger.

Däremot blev jag glatt överraskad av Oblivious.

Ett ungt band från Linköping som gjorde intryck på mig.

Man skulle köpt en demo för 20 spänn.

*ångrar att jag inte leta reda på nån i bandet*

Ja ja nu tar åldern ut sin rätt på denna tant.

Sängen kallar.

Monster barna har fått för sig att deras mor är tant.

Har ni hört så dumt!

Skepp ohoj!

 
 
Evil Meatman

Evil Meatman

30 augusti 2009 22:01

Japp skoj hade vi...leenden som gick runt hela huvudet på barnen hela dagen!
Du tant? Japp så börjar det onekligen se ut... ;-)

http://evilmeatman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Trolltjejen

30 augusti 2009 22:05

Å nä vars ! Tant tänker jag inte bli så de så!

 
Linnea

Linnea

31 augusti 2009 09:33

Tant o tant. Det var det värsta jag hört! Hahahaha!

http://runtomkringmig.blogspot.com

 
Jocke, Oblivious

Jocke, Oblivious

31 augusti 2009 16:43

Skicka en adress till jocke_drum@hotmail.com så dimper det ner två demos till ungarna inom kort. Uppenbarligen har både barnen och deras mor bra smak! =)

http://www.myspace.com/oblivionlkpg

 
Ingen bild

Trollmorsan

1 september 2009 20:08

Tack Jocke! Ska skicka den på en gång. Tänk vad internet är fiffigt... bygger broar liksom ha ha.

 
Joïz

Joïz

17 september 2009 22:55

Var oxå på Skogsröjet :D Sjukt kul var det och kommer definitivt tillbaka nästa år!

http://www.joiz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tant Troll - 9 januari 2010 11:03


Hur i hela fridens namn kunde ett år gå så fort?         Musik, föräldra och relationsåret 2009 var ett bra år. Till och med träningsåret 2009 var bra. Detsamma kan man kanske inte säga om väderåret 2009 (huttrande minnesbilder...

Av Tant Troll - 4 november 2009 16:35

  Jag börjar från nu och arbetar mig bakåt.... Detta var min frukost imorse! Lyx i vardagen. Stilla och lungt avnjuten till Within Temptation. Tror jag gör om´et imorn. Gårdagens middag Detta kanske inte var fullt så lysande men reste...

Av Tant Troll - 13 oktober 2009 20:55

  Som en nyutsprungen ros låg den där, i sin kartong. En alldeles färsk, orörd och oförstörd bärbar dator. Till mig. Det går att blogga från den! hi hi! Shoppingdrogad glädje infinner sig hos trolltant. Installerar, anpassar och micklar...

Av Tant Troll - 8 oktober 2009 18:08


Veckan bara ilar iväg! Var tar all tid vägen? Hur gör dagarna för att skynda sig? Vem tjatar på dem? För om man inte tjatar går det långsamt. Barn+Busstid att passa+Morgontvär trollmamma = Katastrof och kaos! Det blir oftast och allt...

Av Tant Troll - 4 oktober 2009 17:29

Lite suddiga mobilbilder men framträdandet var allt annat än suddigt! Robert Lowe har en makalös pipa! Inte en miss, inte en endaste liten snubbling i tonregistret.... Fantastiskt rakt igenom. De andra pajsarna i Candlemass skötte sitt ...

Ovido - Quiz & Flashcards