Trollens mamma

Alla inlägg under november 2009

Av Tant Troll - 4 november 2009 16:35

 

Jag börjar från nu och arbetar mig bakåt....

Detta var min frukost imorse!

Lyx i vardagen. Stilla och lungt avnjuten till Within Temptation.

Tror jag gör om´et imorn.

Gårdagens middag

Detta kanske inte var fullt så lysande men resten av familjen fick sig ett härligt skratt.

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen eller hur var det nu?

Sötnosan på bibblan

 

I måndags tog jag koeningseggen och styrde kosan mot Örebro och underbara Nea

med sina underbara barn.

Hade en fantastiskt trevlig dag, lunch på bibblan, gungning i lekpark,

massa prat och bus med barna.

Fast vi inte ses så ofta känns det som vi aldrig varit isär.



            

Ser ni mitt barn?

Nä, inte jag heller först  men hon är där!

Inte nog med att jag fick oroa mig för fadern till mina barn som

hade för dagen utvecklat nån slags pyromanisk ådra,

jag skulle dessutom oroa mig för att min förstfödda

skulle trilla ner från en jättegran!

Detta utspelade sig på 8-årskalaset.

När elden brann och barnet var på fast mark var jag lugn.

Kalaset var ett lyckat sådant och alla gästerna återbördades

till sina föräldrar i intakt skick. Det brukar faktiskt vara mitt mål.

Barnen gick tipspromenad, åt grillad korv, drack varm choklad el. saft,

grillade marsmallows(och popcorn), lekte "burken", åt kakor,

hade prisutdelning och gick hem.

Nu är min lilla bebis 8 år...

Tänka sig vad tiden går fort!



Där var hon!

Ovido - Quiz & Flashcards