Trollens mamma

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Tant Troll - 30 januari 2009 20:18

 Världens goaste hårdrocksbruttor!

Av Tant Troll - 30 januari 2009 19:46

Om två veckor har vi lagt till i sverige igen...

Alltså efter att först båtat runt i plaskdammen Östersjön lite.

Fråga mig inte vart båten åker och vänder men vi ska parta, lyssna på bra musik och träffa massor med roliga människor.

Det räcker för mig.

http://www.closeupmagazine.net/?id=1299

Haha vi ska visst till Åbo, där ser man!

Det ska bli så skoj!

Barna e liite avundsjuka dock...

Hardcore Superstar ska ju spela och de är ett av ungarnas favoritband.

Ett av mina med för den delen...

Jag har lovat att lyssna och ta många kort.

Skulle vilja åka med barna till:

Förstå! Både Hardcore Superstar OCH Crucified Barbara

Jag skulle få miljoner med "världens-bästa-mamma"poäng!

De är verkligen musikintresserade våra glin.

Och det är ju jättekul.

Och de lyssnar på ALLT möjligt.

Tittar man i deras cd-ställ kan man hitta allt ifrån Mora träsk till Venom.

 Iron Maiden, Motörhead, Doro och massa annat.

Måste bero på att vi vant dem tidigt vid bra musik...

La la la la lalla

Tja för det kan ju inte bero på deras mors vackra falsksång om kvällarna!?

Eller kanske den har lärt dem hur det INTE ska låta?

Nåväl... nu ska jag göra någe vettigt... eller kanske inte.

Tjipp o hej


Av Tant Troll - 30 januari 2009 08:45

Visst e han vacker!?

Världens finaste knähund.

Nu när vi håller på att pilla i katten piller är det mest synd om hunden!

Jo jag ska förklara...

Vår hund tycker nämligen att vi plågar katten, så då springer han runt, piper och försöker buffa på katten för att kolla att allt e ok.

Detta kan vara lite störande...  Sen måste man berömma hunden för att han varit duktig och lugn när vi gett KATTEN ett piller.

Valter blir också orolig om små bebisar gråter,

 (barn som kan gå skiter han fullständigt i vare sig de gråter eller skrattar)

Då ska han dit och "hjälpa till"

 för vi vet ju uppenbarligen inte hur man gör...

Men särskilt smart e han inte.

Iallafall inte då han försöker gömma sig i husses säng genom att blunda

 när man upprepade gånger sagt åt honom att masa sig ner!

Men han tänker säkert samma sak om oss

 när vi försöker släpa ut han i ösregn för att kissa.

- Hallå puckon jag kan typ hålla mig till halv tre i natt ... säkert... å då har det nog slutat regna. Alltså behöver vi inte gå ut nu!

ha ha

Ovido - Quiz & Flashcards