Trollens mamma

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Tant Troll - 9 februari 2009 13:42


Min goa systeryster introducerade mig för dessa underbart fräscha äpplen, så goda så jag vet inte vad!

Fuji heter dem och finns bara att få tag på (iaf här hos oss)

 en kort period på vintern.

Så vi passar på att mumsa i oss så många vi kan!

Gottigott!

Fast just nu ska jag erkänna att jag är mest sugen på

Pollykaka...

http://matplatsen.org/?p=495

ser sååå gott ut...

och är säkert jättenyttigt... NOT!

Av Tant Troll - 9 februari 2009 13:06

Min underbara man fick en jättehäftig idé här för ett tag sen.

Den blev så bra!

 Hänger på väg uppför trappen.

Där på väggen hänger också våra små skossor.

Pappans e mest nötta...

 Han kanske sprang mkt som barn!?

Lillans e minst, men de är alla lika söta.

Nu ska här inhandlas köksgolv!

Får väl se hur det går...

"Projekt Kök" inleder nu fas 1.

planering och inhandling...

Känns som jag behöver HJÄLP!

Eller igentligen inte...

vill bara att jobbet ska vara färdigt och betalt och klart!

Det är ju igentligen jättekul...

man kan göra mkt med lite färg och tyg och

det behöver ju inte bli så dyrt heller.

Nu så!

Vad jag e bra på att peppa mig själv!

En väldans klok person präntade in en sak

 i min förvirrade hjärna för länge sedan:

ALLT MAN VILL KAN MAN!


Ovido - Quiz & Flashcards