Trollens mamma

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Tant Troll - 14 februari 2009 16:19

Ujj uj uj...

...jag säger då de!

Vi har haft det såå underbart!

Trevligt folk god mat, dricka och fantastiskt sjukt bra musik!

Vi grundade med en riktigt ordentlig förfest:

Raggmunk, stekt fläsk och rårörda lingon!

Observera att jag fick på mig byxorna!

Barna kan vara riktigt stolta över sin mor

 för hon stod nästan längst fram på Hardcore Superstar

 och fick en kram av Jocke Berg (sångaren) innan konserten!

Ha ha!

Det finns bildbevis! Bara jag får igång min mobil så...

Kan också tipsa min syster om att Mintu Black e helt okej faktiskt!

Golvet har hunnit komma på plats också men det får hamna här senare för nu ska jag gå och se till min vildsvinsstek i ugnen...

Skepp åhoj landkrabbor!

Ovido - Quiz & Flashcards