Trollens mamma

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Tant Troll - 15 mars 2009 19:52

Nu e man utmanad igen!

Jag e ju inte den som e den

så...


Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.

Alla ord måste vara riktiga, hitta inte på ord.

Du får inte skriva samma svar två gånger

eller skriva ditt eget namn som svar.

Lycka till!

1. Vad heter du: Ida
2. Ett ord på fyra bokstäver: Irra (något man gör alltför ofta...)
3. Flicknamn: Irma
4. Pojknamn: Ivar (hade ingen aning om att det fanns 32 st i min kommun)
5. Yrke: Ingenjör
6. Färg: Indigo
7. Klädesplagg: Indianfjädrar

8. Mat: Isterband...uääh

9. Sak i badrummet: Ipren
10. Plats/stad: Ingenmansland (ingen aning om vars det ligger... vill inte dit heller)
11. En orsak att vara sen: Illbattingar

12. Något man skriker: INTE (den, där, det, du mm.!

13. Film: Inte utan min dotter
14. Något man dricker: Ingefärsdricka (har jag aldrig druckit men de sjunger så i opp å hoppa)
15. Band: Imperiet

16. Djur: Iller
17. Gatunamn: Ingalundavägen
18. Bil: Impala

19. Sång: Imsevimse spindel...

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Innebandy


Hajja att jag har världens svåraste begynnelsebokstav...

Inte snäll utmaning Annazara...

Jag utmanar Aplysia, Mellan och alla som vill.

gonatt alla!

Av Tant Troll - 15 mars 2009 12:26

Vill ju boxas idag ju!

Inte missat en enda söndag på sex veckor...

Men helgen har innehållit host, snörvel och febur...

Blää!

Ovido - Quiz & Flashcards