Trollens mamma

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Tant Troll - 22 mars 2009 16:04

Nu hemkommen från badkalas konstaterar jag att skivorna

som förr inte rymdes i hyllan nu står prydligt på sin plats.

En liten dementering från föregående blogginlägg:

Okej vi är väl inte "rent hus"-slarviga,

men vi är inte Ikeakatalogsprydliga heller,

lite lagom sådär... Svenssonstädiga då.

ha ha

simma lugnt!

Av Tant Troll - 22 mars 2009 12:02

...ingen träning idag heller

Får nöja mig med att beskära äppelträd.

Eftersom latmasken bet mig hårt förra året så har jag gigantiska mängder jobb i år.

Guben sorterar skivor...

Vi är så opedantiska som man kan va, men skivorna är det ordning på!

Alfabetisk ordning i två grupper.

Först ickenordisk musik från A till Ö sen börjar det om från A med musik från Sverige, Finland, Danmark, Norge och Färöarna, men det är ju visst Danmark va? 

Stora tjejen klår mig nästan i Europeiska huvudstäder...

Och hon är 7 bast!

Min fantastiska okunskap när det gäller geografi är otrolig!

Jag tror den hänger ihop med mitt lokalsinne också.

Jag menar går man vilse på Ica så hur ska man kunna hitta till Belgrad?


Ska skjutsa stortösa på kalas... många kalas blir det!

Tjipp å hej!

Ovido - Quiz & Flashcards