Trollens mamma

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Tant Troll - 7 april 2009 21:37

Fyra TV-program jag brukar se:

Greys anatomy, Desperata husfruar,Seinfeld och Lost.

Fyra saker jag gjorde igår:

Beskar färdigt äppelträdet, fikade med grannarna, var på BVC med lilltösen och undvek att städa.


Fyra saker jag längtar till:

Sweden Rock Festival, sommar, Hemmapremiären på Söderstadion och att få sitta under tatueringmaskinen igen!


Fyra saker som står på min önskelista:

Nytt kylskåp, nya jeans, mera tid och lottvinst!

Fyra saker jag avskyr:

Elände i alla dess former, att vakna tre minuter innan klockan ringer, avundsjuka och att inte kunna trolla.

Fyra saker jag tycker om att göra:

Mysa med familjen, gå på konserter, laga mat och pyssla med trädgård och mina orkisar.

Fyra saker jag åt igår:

Köttbullar, fjärilsmakaroner, mild yoghurt och äpple.


Fyra bloggar jag utmanar:

Annazara, LadyM och hmm vad svårt det vart...

Ovido - Quiz & Flashcards