Trollens mamma

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Tant Troll - 27 april 2009 10:14

Lilla strumpan e suuk!

Inge kul alls!

Här hemma är det mannen i hushållet som till 99% tar alla VAB-dagar.

Men nu är det min tur. Febur och ont i halsen lider hon av.

Hon är lugn och sansad och äter nästan ingenting.

Inte likt min allätande vildbase alls!

Två kycklingkorvar, en isglass och en liten skål yoghurt är det enda som gått i na på hela helgen.

Då passar det bra med Dunderklumpen.

Det måste man ju bli frisk utav!

Nä nu ska jag passa upp på sjuklingen...

Av Tant Troll - 27 april 2009 09:40

Jag kom iväg igår!

Kändes så skönt att få boxas ur och i sig lite ny frisk energi!

Kraften i slagen är väl inte tillbaka 100% efter uppehållet men

det var ändå lite bättre än förra gången iallafall.

Helt slut blev man, så nåt rätt gjorde jag väl.

Ska försöka få in lite konditionsträning i veckorna också,

bara styrka blir ju inge bra heller.

Får bara så in i h-vete ont i min nedrans stortå när jag joggar.

Måste kanske göra nåt åt den...

Hallux Valgus eller vad det nu heter- käringtår som guben min kallar dem.

Har försökt hitta nåt ilägg på alla möjliga sportaffärer men utan lycka.

Tips?

Kanske ska göra någe hemmabygge?!

Måste ju bli fit till tjejmilen och tydligen infaller det nån sorts sommar då man ska komma i nå slags sommarutstyrslar och de brukar inte ha för vana att bestå av så värst myckettextil- har jag hört.

Hmm jaja... det löser sig säkert sa han som elda upp cykeln.

Ovido - Quiz & Flashcards