Trollens mamma

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Tant Troll - 22 september 2009 17:51

Av Tant Troll - 22 september 2009 17:49

Färsk som attan! Drygt två timmars härligt gnuggande utan paus! Mums. . . Det var sittning #1 det. Nu sitter jag på pendeln mot ljuva hem. Ciao!

Av Tant Troll - 22 september 2009 15:00

I väntan på smärta klev jag in på Repulsive records för att goa mig i lite metal.

Där inhandlades nya F.K.U (tyskt y) och en Behemothkeps till sötgöte där hemma i sjuksängen.

Jag gick ifrån en Witchfinder General tröja

men fick raskt vända tillbaka

och köpa annars hade jag ångrat mig nåt kopiöst.

Hua. . . Snart så!

Av Tant Troll - 22 september 2009 11:17

Avnjuter en skagensandwich och en makalöst god latte på CoffeIn på sköna söder! Väntar på att klockan ska ticka liite snabbare. Tjoflöjt så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards